Fakturantka, Administrativní pracovnice

Kategorie

Kategorie


Fakturantka,  Administrativní pracovnice
Hlavní pracovní poměr

Adresa pracoviště: Hradecká 2526/3, Praha 3, Vinohrady
Požadované vzdělání: SŠ nebo VOŠ ekonomického zaměření


Náplň práce:

  • zpracování objednávek obchodního oddělení, fakturace v účetním programu Money S5
  • zpracování objednávek z e-shopu, komunikace s koncovými zákazníky
  • telefonická a emailová komunikace se zákazníky - koordinace dodávek zboží k zákazníkovi
  • interní spolupráce a komunikace s kolegy - především s obchodem, skladem
  • příprava ceníků pro obchodní oddělení (Excel)
  • poskytování administrativní podpory a flexibilní řešení požadavků obchodního oddělení
  • zpracování inventur, archivace

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku, nebo praxi v obchodní administrativě alespoň 2 roky
  • dobrou uživatelskou znalost MS Office – v praxi Excel na pokročilé úrovni
  • zkušenost s účetním systémem - zkušenosti se systémem Money S5 výhodou
  • komunikativnost a příjemné vystupování především pro telefonickou komunikaci
  • pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost, přesnost
  • pozitivní přístup k životu, loajalitu

Nabízíme Vám:

  • samostatnou pozici - vlastní zodpovědnost za svěřenou agendu, vlastní organizaci práce dle priorit a využití selského rozumu
  • k fixní mzdě motivační systém odměňování
  • 20 dní dovolené + dovolená navíc mezi vánočními svátky
  • po zkušební době 2 dny zdravotního volna ročně
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • po zkušební době stravenky v hodnotě 100 Kč/den
  • občerstvení na pracovišti
  • klouzavou pracovní dobu cca v rámci 7:30 - 16:30 hodin, po zkušební době možnost 1x týdně homeoffice
  • místo výkonu práce: Praha 3 - Flora, dobrá dostupnost MHD
  • práci v přátelském kolektivu, dlouhodobou spolupráci
  • nástup ihned

Váš životopis zasílejte na hr@learningtoys.cz