Fakturantka, Administrativní pracovnice
Hlavní pracovní poměr
Adresa pracoviště: Hradecká 2526/3, Praha 3, Vinohrady
Požadované vzdělání: SŠ nebo VOŠ ekonomického zaměření
Náplň práce:
- zpracování objednávek obchodního oddělení, fakturace v účetním programu Money S5
- zpracování objednávek z e-shopu, komunikace s koncovými zákazníky
- telefonická a emailová komunikace se zákazníky - koordinace dodávek zboží k zákazníkovi
- interní spolupráce a komunikace s kolegy - především s obchodem, skladem
- příprava ceníků pro obchodní oddělení (Excel)
- poskytování administrativní podpory a flexibilní řešení požadavků obchodního oddělení
- zpracování inventur, archivace
Co od Vás očekáváme?
- SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku, nebo praxi v obchodní administrativě alespoň 2 roky
- dobrou uživatelskou znalost MS Office – v praxi Excel na pokročilé úrovni
- zkušenost s účetním systémem - zkušenosti se systémem Money S5 výhodou
- komunikativnost a příjemné vystupování především pro telefonickou komunikaci
- pečlivost, spolehlivost, pracovitost, samostatnost, přesnost
- pozitivní přístup k životu, loajalitu
Nabízíme Vám:
- samostatnou pozici - vlastní zodpovědnost za svěřenou agendu, vlastní organizaci práce dle priorit a využití selského rozumu
- k fixní mzdě motivační systém odměňování
- 20 dní dovolené + dovolená navíc mezi vánočními svátky
- po zkušební době 2 dny zdravotního volna ročně
- příspěvek na penzijní připojištění
- po zkušební době stravenky v hodnotě 100 Kč/den
- občerstvení na pracovišti
- klouzavou pracovní dobu cca v rámci 7:30 - 16:30 hodin, po zkušební době možnost 1x týdně homeoffice
- místo výkonu práce: Praha 3 - Flora, dobrá dostupnost MHD
- práci v přátelském kolektivu, dlouhodobou spolupráci
- nástup ihned
Váš životopis zasílejte na hr@learningtoys.cz